söndag 2 november 2008

Vem vill höra mig föreläsa?

Under senvåren 2009 ska jag försöka ta lite ledigt och besöka akutmottagningar, kliniker, sjukhus, läkarutbildningar, ja alla som är intresserade av att höra om akutsjukvård utifrån mitt perspektiv. Jag välkomnar tips om vilka som kan tänkas vara intresserade av detta, jag är relativt flexibel vad gäller utformning av detta, kan också undervisa etc. Mejla tips till:
nicholasaujalay@hotmail.com
Vill också säga att jag välkomnar frågor via denna blog i största allmänhet.
Nya Sjukhusläkaren är ju späckad av info angående akutläkare så jag axar ytterligare en artikel, Lisa Kurland har arbetat på målbeskrivning för Swesem's räkning, se nedan...

http://www.sjukhuslakaren.se/site/2008/i-england-utbildas-akutlakare-till-95-procent-pa-akuten/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar